2-1 och mindre än halva tredje kvar. Vi behöver ett till mål.
Inlägg: 1136722
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Johan J: ja absolut, spela inte på ledning nu för då går de här käpprätt ner i diket