Inlägg: 1136831
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Allt är bara bonus skrev jag innan matchen.
Nu dessutom 1-0 i matcher!
Bra idag: Axelsson, Sonnenberg, Sebbe, Backlund m.fl.
Nu dessutom 1-0 i matcher!
Bra idag: Axelsson, Sonnenberg, Sebbe, Backlund m.fl.
Jonte blev ju som sagt avstängd tre matcher för en liknande grej i fjol, om om rätt skall vara rätt.