T T: går kvällens timråmatch på nån reprise.. man var väl där. Vill se den igen på Tv´n
Inlägg: 1136877
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
iggy: går just nu på Canal+sport1 23:00 starta den!
Sen imorgon 09:45 på canal+sport1 =) och 17:00 canal+sport2
Sen imorgon 09:45 på canal+sport1 =) och 17:00 canal+sport2