Inlägg: 1136885
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Skarin: Bara för nån av de våra att rikta in sig på att komma lite "sent" nästa gång man har läge på pastor Davidsson då. Sen kan jag tycka att det kan vara dags för en sån som Styf att söka hakan på Oves pöjken...
Sv: Kvartsfinal 2009
Skarin: Pausar man och starta hela tiden, då ser man klart och tydligt hur han söker Lotvonen! SKANDAL!! JÄVLA PUSSY
Det är ett hån om han inte ens får en matchs avstängning!