Inlägg: 1137041
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
erathoo: Ja från ståplats såg det verkligen avsiktligt ut. Återstår att se vad nämnden anser. (Hoppas att dom får se, OCH ser alla vinklar).
Å ena sidan kanske man måste göra så för att kunna hålla balansen när man ska tackla.....men å andra sidan måste han ha sett att han inte skulle hinna sätta dit tacklingen schysst, vilket borde ha fått honom att vika undan och "släpa" benet efter istället.....kommentar från någon gammal hockeyspelare kanske?