Maggan: Om någon anmäler honom givetvis...
Inlägg: 1137044
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
övernattningsresa
onsdag 11/3-torsdag 12/3
kanon bra pris på resan.
700:- och ingår övernattning resa samt inträde till båda matcherna.
Anmäl Dig Nu!!!
onsdag 11/3-torsdag 12/3
kanon bra pris på resan.
700:- och ingår övernattning resa samt inträde till båda matcherna.
Anmäl Dig Nu!!!
Sv: Kvartsfinal 2009
Tycho: Fick för mig att dom redan hade gjort det, men efter att ha läst om ST, står det ju att dom kan göra det. Fan jag fick för mig att Timrå och Lars G Karlsson redan hade gjort det.....