T T: Jag tycker att Thomas Johanssons kommentar var femstjärnig i inslaget hur hårt det än låter.
Sedan blir jag lika bedrövad och irriterad varenda gång jag ser och hör Ewa Lindstrand. Skönast är när hon häver ur sig timråbor. Ja det är ju verkligen bara dom som går på hockey......eller hur var det nu då.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sedan blir jag lika bedrövad och irriterad varenda gång jag ser och hör Ewa Lindstrand. Skönast är när hon häver ur sig timråbor. Ja det är ju verkligen bara dom som går på hockey......eller hur var det nu då.