Du menar Niklas Andersson, Frölunda-mannen? Har faktiskt inget minne av att jag har sett honom i någon studio. Men då kanske man borde se matchen ute någonstans, så att man slipper höra eländet. Är ju alltid roligast att se matcherna tillsammans med liktänkande (ja, inte såna lik alltså) ändå. När börjar HV - TIK förresten?
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Du menar Niklas Andersson, Frölunda-mannen? Har faktiskt inget minne av att jag har sett honom i någon studio. Men då kanske man borde se matchen ute någonstans, så att man slipper höra eländet. Är ju alltid roligast att se matcherna tillsammans med liktänkande (ja, inte såna lik alltså) ändå. När börjar HV - TIK förresten?