Heleniz: snygg är ju jag jämt:P
Inlägg: 1137423
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
tobbe_d: Du kanske är snygg, men vissa måste ju anstränga sig för att vara snygga i TV :P