Mackelito: frågan är ju om Johan vill spela i färjestad....
Inlägg: 1137474
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Vi behöver, oavsett om Lehtonen stannar eller inte, stärka upp backsidan rejält. Bredda den och höja lägsta-nivån!
Allra helst, skulle jag efter säsongen vilja ha kvar:
Pär Styf
Mikko Lehtonen
Sebastian Erixon
Eric Moe
Och bygga nytt därifrån...
Kanske vill jag också behålla:
Robin Jonsson
Bort i vilket fall med dessa tre:
Kimmo Lotvonen
Dennis Persson
Tomas Skogs
Men då Skogs skrev treårskontrakt så lär vi få göra det bästa av situationen med honom i laget. Därför hoppas jag Timrå värvar Mikko Kurvinen (eller är han under kontrakt?) i MODO som han spelade med i Mora och känner sig trygg med. Alternativt att Sanny kommer hem och bildar backpar med den betydligt mera offensivt lagde Skogs.
Allra helst, skulle jag efter säsongen vilja ha kvar:
Pär Styf
Mikko Lehtonen
Sebastian Erixon
Eric Moe
Och bygga nytt därifrån...
Kanske vill jag också behålla:
Robin Jonsson
Bort i vilket fall med dessa tre:
Kimmo Lotvonen
Dennis Persson
Tomas Skogs
Men då Skogs skrev treårskontrakt så lär vi få göra det bästa av situationen med honom i laget. Därför hoppas jag Timrå värvar Mikko Kurvinen (eller är han under kontrakt?) i MODO som han spelade med i Mora och känner sig trygg med. Alternativt att Sanny kommer hem och bildar backpar med den betydligt mera offensivt lagde Skogs.
Sv: Silly Season 09/10
Jag som hörde att det ryktades om Frölunda för Bagarn...
Tycker dock Bagarn ska tänka på många av de spelare som lämnat Timrå tidigare säsonger, hur gick det i karriären efter det för Warg, Lindman, Hagos m.fl...?
Tycker dock Bagarn ska tänka på många av de spelare som lämnat Timrå tidigare säsonger, hur gick det i karriären efter det för Warg, Lindman, Hagos m.fl...?