1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 11376

Sv: Två frågor...
Fråga 1: Jag stod bakom målet vid sargen o har då alltså bäst sikt i Hallen kan man tycka... Och mitt svar blir att pucken studsade upp på Zätas arm o Zäta armbågade ner den o sedan så tog den på målvakten o in... vet inte riktigt reglerna men det skumma var ju ändå att Casselståhl får målet... Min första reaktion var att titta på domarn o han dömde mål... om det är rätt vet jag inte, men skulle det vara fel så har vi väl fått tillbaka för deras felaktigt dömda straff i slutet av första hemma mot BIF ifjol...

Fråga 2: Har jag redan kommenterat men till Frasse så kan jag säga att jag förstår att det är svårt att kontrollera sig den situationen men han borde ändå gjort det, det kommer man ju inte ifrån...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer