Kerstin_k: Ja, det var den matchen, som sagt. Sedan kan man ju fråga sig vad fan Challe håller på med, härlig toppning...
Inlägg: 1137734
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
RocknRolf2: Äh, nu är det bara att bryta ihop och komma igen. Hoppas att Timrå kör utav bara helvete så att HV känner att dom kom undan med blotta förskräckelsen. Det kan vara viktigt i framtida bortamatcher. Ge dom inte känslan av att det var enkelt att vinna hemma mot Timrå.