Inlägg: 1137802
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Blizzard:
Håller med dig helt, dom som skall kliva fram,,har inte visat sig.
Fortsätt nöta, inte så dåligt match hittills ändå.
Tycker att Challe skulle bytt backe mot åkerlund direkt efter 3-0 bara för att visa lite förändring, sedan tycker jag någon kan proppa nr 10 rejält....
Håller med dig helt, dom som skall kliva fram,,har inte visat sig.
Fortsätt nöta, inte så dåligt match hittills ändå.
Tycker att Challe skulle bytt backe mot åkerlund direkt efter 3-0 bara för att visa lite förändring, sedan tycker jag någon kan proppa nr 10 rejält....
Pyörälä
Tenkrat
Erixon (jo såg han på 1-0,2-0 &3-0)
Lehtonen (jo såg han på 1-0,2-0 &3-0)
Wandell
Bogg
Svensson
Sonnenberg (sämsta matchen i Tik tröjan?)
Hynning
Pässinen (dribblar gör han iaf)
Dessa har jag sett:
Sundh
Axelsson
Styf
Jonsson
Andersson
Persson (såg en propp, sen gömde han sig cokså)
Pääjärvi