Det jag känner är att vi otroligt sällan är först på pucken, vare sig i offensiv eller defensiv zon. Hv gör allting lite mer än oss och har därför fått utdelning. Vi är inte dåliga men inte heller tillräckligt noggranna. I övrigt har jag bara en observation: Hv's hemmapublik är lika enögda som Modos... det trodde jag inte var möjligt...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi är inte dåliga men inte heller tillräckligt noggranna.
I övrigt har jag bara en observation: Hv's hemmapublik är lika enögda som Modos... det trodde jag inte var möjligt...