1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1137840

Sv: Kvartsfinal 2009
Blizzard: SÅ jämnt har det väl ändå inte varit? HV har högkvalitativa målchanser hela tiden, även fast dom skjuter färre skott. Raka motsatsen gäller för timrå, anser jag.

-4 för Lehtonen nu. Smickrande.

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
2 mål av Thörnberg.....Ist för att lämna besked DIREKT om avstängning eller inte så skjuter dom upp detta till måndag och låter honom spela idag!! HUR JÄVLA PANTAD KAN MAN VARA, FY FAN!!!

Synd att vi inte kan bänka Lehtonen

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.