Inlägg: 1137840
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
2 mål av Thörnberg.....Ist för att lämna besked DIREKT om avstängning eller inte så skjuter dom upp detta till måndag och låter honom spela idag!! HUR JÄVLA PANTAD KAN MAN VARA, FY FAN!!!
Synd att vi inte kan bänka Lehtonen
Synd att vi inte kan bänka Lehtonen
-4 för Lehtonen nu. Smickrande.