1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1137863

Sv: Kvartsfinal 2009
Blizzard: Hoppas inte Timrå brytt sig om det här larvet. Det är ju löjligt att fokusera på yttre omständigheter . Ska vi hoppas på att motståndarna får spelare avstängda för att vi ska ha en chans ? Jag håller med i sak, ska man bli avstängd så ska man bli det direkt, men det här känns fånigt att ynka om hur orättvis världen är. Nä, sätt puckarna själv i stället.

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
U137: Jag grinar inte över spilld mjölk! Tycker bara det är så jävla onödigt att chansa, stäng av honom eller inte! Det som ska granska är ett klipp på ca 10sec ska det ta 4-5 dagar att kolla??

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.