1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1137874

Sv: Kvartsfinal 2009
RocknRolf2: Till nästa säsong så behöver vi ju främst en förstamålvakt och den trygghet en sådan skulle medföra. Dessväre lär det ju inte bli så om Lindbäck och Åkerlund får dela på den sysslan. Med en förstamålvakt så kunde man ju dessutom ha överseende med spelare som Skogs och Lotvonen samtidigt som spelare som Moe och Erixon skulle kunna utvecklas i en bra miljö. Med backe i mål så syns ju varje liten miss våra backar gör.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.