1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1137931

Sv: Kvartsfinal 2009
mikenomad: Äh vafan. 2-1 eller 0-7 det är likförbannat 1-1 i matcher.

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
Tikinmyheart: Brynäs gjorde en tapper match och hade jättechanser sista minuterna. De kommer säkert att få beröm och vi blir utdömda (med all rätt) för dagens match. Men vi har 1-1 och de 0-2 lik förbannat.

Sv: Kvartsfinal 2009
Tikinmyheart: Ja....fast grabbarna har lite att jobba med på den mentala biten antar jag efter en sån här kollaps. Gäller ju naturligtvis att tänka som du men det är lättare sagt än gjort...

Sv: Kvartsfinal 2009
Tikinmyheart: Luleå pressar FHC

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.