1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614971 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1138349

Sv: Kvartsfinal 2009
250kg kärlek: Ja och dessutom jävligt nödvändigt att vi åker på den här förlusten på en gång på bortaplan, hade ju varit värre om det stått 2-2 i matcher sen kommer den här förlusten på onsdag i tredje bortamatchen. Nu har vi tid att reparera misstagen och finslipa detaljer, 7-0 speglar inte matchen för fem öre. Som du säger verkar harmonin i truppen vara på topp - detta är inga problem för grabbarna. Kanske de till och med skrattade åt det efterhand "haha va fan gick fel?". Det hade nog jag gjort iaf. I torsdags bevisade Timrå vad de kan, inte igår.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer