1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614886 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1138353

Sv: Kvartsfinal 2009
Blizzard: "Det är nämligen aldrig bra att ett lag få göra så mycket mål på vår målvakt" precis, man borde bytt målvakt.

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009

Anonymous: Vad hade kunnat uppnås? Att Åke Lund hade murat igen och visat sig minst lika duktig som hans kombatant, Liv i HV-målet. Fine, problemet var bara att Timrå låg under med 3-0 och att matchen i så fall gått förlorad oavsett. Eller kanske hade Åke fått en lika omöjlig uppgift och släppt en massa puckar bakom sig och vips så hade även han haft ett menatlt underläge i senare matcher. Om Åke hade visat sig omutbar så hade han gått in i morgondagens match full av självförtroende. Men om detta hade gått åt fanders hade vi haft två målvakter som gjort entré i målet med halvtaskigt självförtroende.

Jag tycker det var tokbra att man lät Backlund fortsätta. Men i morgon hoppas jag att Åkerlund får börja matchen.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer