1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1138367

Sv: Kvartsfinal 2009
JimmyH: Jo det har han nog, men det kan ändå förstöra lite mentalt då det handlar om självförtroendet. Även med bra förklaringar hit och dit ifrån tränare osv. kan det ju vara knäckande att inte få chansen och visa (bla. de som tvivlar) vad man kan redan imorgon. Jag ser helt klart Åkerlund som ett alternativ såklart då han varit riktigt bra, samtidigt som jag tror att Backe är revanschsugen som få. Personligen om jag varit tränare hade jag nog gett Backe chansen imorgon igen och sedan låtit Åkerlund spela på onsdag eller torsdag.

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
Yellowcard: Hade jag varit tränare så hade jag inte ens funderat på vem ska stå på onsdag redan nu. Det får nästa match bestämma. Skulle det inte funka med Åkerlund imorgon så kan väl Backe vara lika revanschsugen på onsdag.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer