Även om Backe spelar bra i morgon ska Åke stå på onsdag. Det är större chans att Åke kan vinna en match åt oss där nere än med Backe.
Inlägg: 1138379
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Backe är bra och troligtvis sugen, åke är ojämn men kan göra fantommatcher, den gode challe kliar sig nog i huvudet mer än en gång innan han väljer. Han vet dock nog bäst när allt kommer omkring