1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1138407

Sv: Kvartsfinal 2009
Riktigt trist att läsa om 'bemötandet' i Jönköping , snart får man väl knappt heja på laget innan man blir polisanmäld.

Är kluven i fallet Backlund .
Han klarar säkert av 0-7 utan att bli knäckt , men de är ju synd att han står hela matchen när de blir sådär . Timrå har ju inte en chans sista 25 minuterna av matchen och även om de spelar mindre roll så kanske det hade varit bra med ett byte , Åkerlund borde hursomhelst stå imorgon.

Hoppas timråspelarna glömde denna match så fort dom satte sig i bussen/flyget hem.
Imorgon är det vår tur att spela hemma och i e-on brukar det fungera bra.

1-1 bäst av 7 , nu kör vi !

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
"Det gör mig piggare och mer alert under matcher"

Det där skulle Backlund behöva några droppar av, ibland ser han lite seg ut!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer