Frella: MPS får nog rycka tag i sig själv först för där nere mot HV rosade han inte marknaden precis.
Inlägg: 1138495
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Ja jävlarns. Maken till pajkastning har jag aldrig beskådat förr då det gäller Timrå, inte ens mot modo - men läser man kommentarerna till Jimmys senaste blogginlägg så känner man sig väldigt vuxen och mogen just nu och då har man tvivlat många gånger på sig själv haha. Att folk bara orkar hålla på som dom gör. Man blir förundrad.