Kattgubben: D gjorde den oxå ;) MPS!
Inlägg: 1138977
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Btw var det Moe som satt på Timrås bänk utan hjälm, lite hukad ?. Hoppas det inte är någon skadad eller så (om jag såg rätt dvs.)