Kattgubben: synd att vi inte kunde ha fått gå ut ur 2:a med 3-2
Inlägg: 1138990
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
tikwille: For sure! Nu gäller det att ha is i magen i tredje perren. Spela disciplinerat, och hugga som kobror så fort tillfälle ges.