Fy fan....vilken rysare.... Men jag tror vi får stryk.
Inlägg: 1139075
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Rooster23:
Jag får fan Damp, varför kunde vi inte fått behålla ledningen? :o
Vi MÅSTE vinna Nu
Kämpa TIMRÅ!
Jag får fan Damp, varför kunde vi inte fått behålla ledningen? :o
Vi MÅSTE vinna Nu
Kämpa TIMRÅ!