Inlägg: 1139136
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Tack Timrå. Jubel och glädje.
Men varför säger reportern på webb-radion att det i alla fall blir match i Timrå på lördag. Det är ju inte säkerställt faktiskt. Det kan stå 4-1 innan dess.
Men varför säger reportern på webb-radion att det i alla fall blir match i Timrå på lördag. Det är ju inte säkerställt faktiskt. Det kan stå 4-1 innan dess.
Då vinner vi !!!!!