1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1139153

Sv: Kvartsfinal 2009
fermo: Åh det är sant det!!!

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
Gud hör bön!
Så jävla underbart! Helt slut, genomsvettig och färdig.
U N D ER B A R T!!!1

Nu jävlar, nu har vi chansen. Vi snor en i Jönköping, sen avgör vi hemma!
Eller, va faen - vi snor första, sen tar vi den andra av bara farten!

Jag är helt mållös. Tom, blank men helt bubblande rusig. Detta är heroin, mina vänner. Och fortsätter det så här är jag en tjackhora innan den här slutspelsrundan är i hamn.

Så jävla gott man kommer sova i natt då. Så jävla gott.

Hockey är en underbar sport!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.