Inlägg: 1139675
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Heleniz: Ja dom tjuvar skit mycket tid på publiken, ex kvartsfinal ett visa dom bara tifot när det var på väg ner igen. Och man ser aldrig spelarna tacka publiken ytters sällan dom sänder det :S
För resten tycker jag det är lite dåligt att inte HV-spelarna tog i hand efter matchen. Klart det är surt som fan men det gjorde de ju i första matchen i alla fall. Är det vanligt att man inte gör det under slutspelet?