jens_88: hehe fan challe kan väl lira match 4 ;-) Roligt på slutet också =)
Inlägg: 1139686
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
lite komiskt är ju att när jag va i Jerusalem i lördags så sjöng eller snarare pep hv71 så kallade klack nånting om att Backe är sämre än Salo, det i sig är väl kanske inte så roligt men den roliga är att Liv kommer upp till Timrå 2 dagar senare och gör en Salo :P