Mackelito: Hur resonerar du?
Inlägg: 1139696
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Om man skulle byta tråd och kommentera spelare som värvats från oss av andra elitserieklubbar sedan vi gick upp:
Bättre:
Chrippe,
Marttinen
Sämre;
Riku Hahl,
Linus Fagemo
Usla
Martin Lindman
Fredrik Warg
Särskilt de två sista lämnade som landslagsmän och är idag... Tja. Notera att de två som gått framåt släpptes mitt under säsongen.
Några andra exempel att ta upp?
Bättre:
Chrippe,
Marttinen
Sämre;
Riku Hahl,
Linus Fagemo
Usla
Martin Lindman
Fredrik Warg
Särskilt de två sista lämnade som landslagsmän och är idag... Tja. Notera att de två som gått framåt släpptes mitt under säsongen.
Några andra exempel att ta upp?