Inlägg: 1139879
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
T T: Skulle Åke stått så skulle det ha varit i matchen i måndags eftersom då hade Challe en anledning att ställa in Åke. Nu har han han ingen anledning och Backlund kommer nog stå resten av matchserien.
Sv: Kvartsfinal 2009
T T: tydligen har challe valt en förstamålis och det vanliga är ju att nummer 1 står de flesta (nästan alla) matcherna.
– Varför skulle jag det? Jag har en landslagsmålvakt som jag tror på, säger Challe.