Har missat ett par dagars forum-snack, men är det någon buss som är på väg till Kinnarps Arena idag?
Är intresserad av tre biljetter till morgondagens match. Fick tips om att kontakta tobbe d, är det fortfarande det som gäller för biljetter i bortaklacken.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Är intresserad av tre biljetter till morgondagens match. Fick tips om att kontakta tobbe d, är det fortfarande det som gäller för biljetter i bortaklacken.
Nån som vet?