Per HApps: Jag är skeptisk. Jag förstår inte målvaktsvalet. Finns det ingen "giltig" orsak så finns det ingen som helst anledning att byta. Åkerlund debuterar i ett slutspel i det här läget...hua!
Inlägg: 1140220
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Ambroo: Ja de är en jävla chansning detta, bara hoppsa Holmgren får rätt "Släkten är värst".