Snoop: riktigt jävla typiskt. Moe har alla möjligheter i världen att kapa benen på honom men låter bli.
Inlägg: 1140241
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Olle: Ja riktigt synn, tur att de är mycket hockey kvar dock de här skulle vi vinna med 5-1 så