Inlägg: 1140600
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
JAAA!!
Fy fan vad jag unnar Åkerlund denna seger!! Han är verkligen skillnaden ikväll. Fy fans helvete vad viktigt!!
Fy fan vad jag unnar Åkerlund denna seger!! Han är verkligen skillnaden ikväll. Fy fans helvete vad viktigt!!
Sv: Kvartsfinal 2009
Nu ska jag in och läsa HV:s anhängar-bibel på www.hv71.se/forum
Länkar:
http://www.hv71.se/forum
http://www.hv71.se/forum
OM VI INTE KOMMER TILL SEMI NU SÅ ÄR VI JÄVLIGTMINEFFEKTIVA!!