Inlägg: 1141344
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Raggaren Putte: Ja rj kan inte va nöjd med sig själv alls, sänker laget hela tiden igår hade han bara tur att timrå klara allt.
Och offside i målgården regeln verkar nu vara permanent ur spel.