Taurus: Jag vet. Men dessvärre finns det fler än RJ av årets TIK-backar som är kapabla till den där typen av tokspel.
Inlägg: 1141359
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Raggaren Putte:
Ja! Men det kan inte finnas en chans i h-vete att man kan förlänga med RJ eller Lotvonen! Skoogs har ju TYVÄRR ett år kvar, men bör nog lösa honom från sitt!!
Ja! Men det kan inte finnas en chans i h-vete att man kan förlänga med RJ eller Lotvonen! Skoogs har ju TYVÄRR ett år kvar, men bör nog lösa honom från sitt!!