Inlägg: 1141369
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Ambroo:
Du ser ju bara det som sker just i målögonblicket sån hockeyvetare du är som alltid. Men tittar du i momentet före är det RJ som slår en av sina patenterade handledare helt ostört i sargen till icing som vanligt!! Varav HV får tek Timrås zon och situationen uppstår som skapar målet!!
Du ser ju bara det som sker just i målögonblicket sån hockeyvetare du är som alltid. Men tittar du i momentet före är det RJ som slår en av sina patenterade handledare helt ostört i sargen till icing som vanligt!! Varav HV får tek Timrås zon och situationen uppstår som skapar målet!!
Sv: Kvartsfinal 2009
En sak är då säker.. herr Boork har sannerligen snackat oss till skyarna ikväll :)
Trots att vi ligger under så gör vi våra två bästa perioder i slutspelet och det smärtar.