Rooster23: Fan. Jobbigt jobbigt. Det blir torsk ikväll.
Inlägg: 1141426
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Det är kanske HV:s tur att ha flyt idag... känns ändå som att vi är helt jämbördiga