Inlägg: 1142034
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Aropå Eon, fan va dåligt de va dåligt arrangerat me parkeringar i måndags! Gissa om ja blev förbannad när nån idiot hade lappat min bil.
Trots allt lägger vi ut flera tusen varje säsong på timråbiljetter å åker 10 mil enkel resa för att få se timrå spela.
Eon får tamefan betala mina böter...
Trots allt lägger vi ut flera tusen varje säsong på timråbiljetter å åker 10 mil enkel resa för att få se timrå spela.
Eon får tamefan betala mina böter...
Är det Per Ledin i Denver?