Inlägg: 1142041
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Vad fan envisas dom med ett chassie på en vagn för xD ?
Yellowcard: Nu tankas den =) Thx!
Yellowcard: Nu tankas den =) Thx!
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Men shit vilken missär, här klagar man över att 42 tummarn är för liten=P
*garvböl*
fishki.net/comment.php?id=26453