kryptonit: Du kanske hade en olämplig plats?
Inlägg: 1142059
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Mathias: Å då hade vi stått i bilkö till eon i ca 25 min också! Den där P-boten blev ju liksom bara droppen... Ja blir fortfarade helt rasande varje gång ja tänker på det!!
Sv: Apropå nånting...
Mathias: Jo de va ju FULLT hör å häpna på parkeringen, trots att de inte ens va slutsålt till matchen!! Vafan menar dom me de? Vi fick inte komma in på parkeringen ens en gång.
Hittade till slut en plats där ja inte va i vägen för nån, å fick springa typ jättelångt men missade ÄNDÅ inledngsmålet i början av matchen!
Hittade till slut en plats där ja inte va i vägen för nån, å fick springa typ jättelångt men missade ÄNDÅ inledngsmålet i början av matchen!