1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1142059

Sv: Apropå nånting...
kryptonit: Du kanske hade en olämplig plats?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Mathias: Å då hade vi stått i bilkö till eon i ca 25 min också! Den där P-boten blev ju liksom bara droppen... Ja blir fortfarade helt rasande varje gång ja tänker på det!!

Sv: Apropå nånting...
Mathias: Jo de va ju FULLT hör å häpna på parkeringen, trots att de inte ens va slutsålt till matchen!! Vafan menar dom me de? Vi fick inte komma in på parkeringen ens en gång.

Hittade till slut en plats där ja inte va i vägen för nån, å fick springa typ jättelångt men missade ÄNDÅ inledngsmålet i början av matchen!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.