kryptonit: Fick dom andra bilarna där också p-bot?
Inlägg: 1142081
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Yellowcard: Vet inte, men de undrar verkligen jag också! Vi var lite sen ut för vi trodde de va "Fan corner" efter matchen.
Men man tycker kanske att dom (som lappar) kunnat haft lite känsla för att de var mitt i ett slutspel.
Men man tycker kanske att dom (som lappar) kunnat haft lite känsla för att de var mitt i ett slutspel.