Heleniz: gick de bra att sova ? . de gjorde de faan inte här . kan någon säga något positivt lugnande .
Inlägg: 1142138
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
superfalle: Vi har ingenting att förlora utan allt att vinna. Till skillnad från SSK, Rögle o Leksand.
Dessutom tror jag som sagt på ett liv även efter en ev. förlust idag. Min känsla är torsk idag men skräll på måndag.
Fast jag har ju gärna fel och att vi tar det redan idag....
Dessutom tror jag som sagt på ett liv även efter en ev. förlust idag. Min känsla är torsk idag men skräll på måndag.
Fast jag har ju gärna fel och att vi tar det redan idag....