1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1142343

Sv: Kvartsfinal 2009
ja det var den säsongen det,förlust i sudden o klar förlust i jönköping väntar. vad har vi för coach? vore jag tränare så fick manskapet 2 uppgifter proppa davidsson och proppa tedenby,dom spelar som dom vore lagkompisar med dom,kanske finns nån oskriven lag att davisson inte är tacklingsbar.

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
AndersN: Jag är så sjukt less nu, jag satt redan 5 min in i tredje och var tvärförbannad att dom spelade försvars hockey, sen när har timrå kunnat spela det? nån match kanske när dom börjar försvara när de är 5 min kvar,
Men en hel period, herregud Challe hur dum är du?
är så sjukt piss less,

Sv: Kvartsfinal 2009
AndersN: Upprinelsen till 2-2 målet är ju att Wandell är alldeles för nonchalant när han skall lägga ut pucken ur zonen. Faan va dåligt

Sv: Kvartsfinal 2009
AndersN: Kom igen nu fans, vi vinner !!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.