ja det var den säsongen det,förlust i sudden o klar förlust i jönköping väntar. vad har vi för coach? vore jag tränare så fick manskapet 2 uppgifter proppa davidsson och proppa tedenby,dom spelar som dom vore lagkompisar med dom,kanske finns nån oskriven lag att davisson inte är tacklingsbar.
Inlägg: 1142343
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
AndersN: Jag är så sjukt less nu, jag satt redan 5 min in i tredje och var tvärförbannad att dom spelade försvars hockey, sen när har timrå kunnat spela det? nån match kanske när dom börjar försvara när de är 5 min kvar,
Men en hel period, herregud Challe hur dum är du?
är så sjukt piss less,
Men en hel period, herregud Challe hur dum är du?
är så sjukt piss less,
Sv: Kvartsfinal 2009
AndersN: Upprinelsen till 2-2 målet är ju att Wandell är alldeles för nonchalant när han skall lägga ut pucken ur zonen. Faan va dåligt