ja och vi var värd att förlora, säckgäng!!!!
Inlägg: 1142373
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Timråvänner:
Det där skenade ju iväg alldeles....
Jag lider med er dåliga tajming att ta den första suddenförlusten för säsongen nu...
Det där skenade ju iväg alldeles....
Jag lider med er dåliga tajming att ta den första suddenförlusten för säsongen nu...