Danfj: Två gånger körd de på Backlund, Voutalainens är ju avgjörande
Inlägg: 1142398
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Dr AXA:
Hela Sverige skrattar när Backlund ligger och filmar på isen och förlorar matchen åt Timrå. Pinsamt.
Förresten så borde ni gå i strejk mot skridskosken-tillverkarna. Först Horavas skridskoskena och nu detta. Vad har ni gjort dem för ont.
Sedan är det väl tyvärr så att man inte gör några bra slutspel utan en riktigt vass målvakt.
Hela Sverige skrattar när Backlund ligger och filmar på isen och förlorar matchen åt Timrå. Pinsamt.
Förresten så borde ni gå i strejk mot skridskosken-tillverkarna. Först Horavas skridskoskena och nu detta. Vad har ni gjort dem för ont.
Sedan är det väl tyvärr så att man inte gör några bra slutspel utan en riktigt vass målvakt.
Sv: Kvartsfinal 2009
Dr AXA: konstigt att vinnerborg får dömma då ljungby inte är alls långt från jpkg.. nu får man stå ut med jehova packet här nån dag till