1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1142408

Sv: Kvartsfinal 2009
Barr att bryta ihop och komma igen. Men i ärlighetens namn låg nog vår chans i att vinna hemma. Men som sagt det är först till fyra som gäller.

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
dr-nix: klart vi tar dom!!! titta bara på dom.. som sundh säger. petrasek e fet.. voutilainen har så fet skalle att han troligtvis har special hjälm. Davidsson ser ut som en tupp i nyllet. Tedenby tycker jag bara synd om.. så ung men så trasig. nästa år får dom ju tillbaka sin gamla apa i ward

Sv: Kvartsfinal 2009
Som sagt, dom ska upp på alla fyra i Jerusalem och få den riktigt ordentligt!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.