Barr att bryta ihop och komma igen. Men i ärlighetens namn låg nog vår chans i att vinna hemma. Men som sagt det är först till fyra som gäller.
Inlägg: 1142408
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
dr-nix: klart vi tar dom!!! titta bara på dom.. som sundh säger. petrasek e fet.. voutilainen har så fet skalle att han troligtvis har special hjälm. Davidsson ser ut som en tupp i nyllet. Tedenby tycker jag bara synd om.. så ung men så trasig. nästa år får dom ju tillbaka sin gamla apa i ward